Treći veliki punkt za masovnu vakcinaciju, u “Belekspocentru” biće na raspolaganju građanima tokom sledeće nedelje. Ovaj objekat su posetili zamenik gradonačelnika Goran Vesić, predsednik Skupštine grada Nikola Nikodijević i gradska sekretarka za socijalnu zaštitu Nataša Stanisavljević i državni sekretar u Ministarstvu zdravlja Aleksandar Stefoski.
Vesić je istakao da je Grad Beograd pripremio, osim domova zdravlja u kojima se redovno obavlja imunizacija, i treći punkt za vakcinaciju građana.
– Prvo je otvorena Hala 11 Beogradskog sajma, potom i Hala 3, a tokom sledeće nedelje za vakcinaciju će građanima biti raspoloživ i objekat „Belekspocentra”. Ovaj objekat je u vlasništvu privatne kompanije, a Gradu je ustupljen besplatno. Već se razmišlja o novom punktu, a to je buduća zdravstvena stanica u Borči. Naša obaveza je da ostvarimo kontakt sa našim seniorima, kojih je u Beogradu više od 350.000, i da im pomognemo oko vakcinacije. Ukoliko ne znaju kako da se prijave, tu smo da im objasnimo, a ukoliko im je potreban prevoz, možemo da im to omogućimo – istakao je Vesić.
Nikodijević je istakao da Grad Beograd nastavlja da obezbeđuje svoje punktove za imunizaciju.
– Videli smo kako funkcionišu hale 3 i 11 na Beogradskom sajmu, gde se vakciniše veliki broj ljudi bez mnogo zadržavanja. Veliki broj najstarijih sugrađana je prijavljen za imunizaciju zahvaljujući logističkoj podršci gradskih opština, kol centara i volontera. Interesovanje za vakcinaciju je na visokom nivou, što za nas predstavlja veliko zadovoljstvo, ali smo svesni da će 8. februar biti prelomna tačka kada će doći do „susreta” vakcinacije i revakcinacije. Upravo zbog toga moramo da otvorimo nove punktove, kako ne bi došlo do gužvi i kako bi svi koji su predviđeni za vakcinaciju i revakcinaciju mogli to da obave bez većih problema – rekao je Nikodijević.
On je podsetio da je juče na Sajmu vakcinisano oko 6.500 ljudi, što znači da će za tri nedelje na istoj lokaciji biti 13.000 ljudi.
Gradska sekretarka za socijalnu zaštitu Nataša Stanisavljević istakla je da je za deset dana rada kol centara kontaktirano sa više od 80.000 starijih sugrađana.